Мова

Заклади громадського харчування та побутового обслуговування у Рівному хочуть зробити більш доступними для людей з інвалідністю

12.04.2016

8 квітня 2016 року у Рівному зібрали керівників закладів громадського харчування та побутового обслуговування на семінар-нараду. Для них розповіли, як потрібно облаштувати їх заклади, аби вони стали доступними для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення. Семінар організував начальник управління торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування міськвиконкому Ігор Остапенко. Розповідали, як правильно допомагати людям з інвалідністю, керівник відокремленого підрозділу Всеукраїнської громадської організації людей з інвалідністю по зору «Генерація успішної дії», радник міського голови Петро Поліщук, члени Всеукраїнської громадської організації людей з інвалідністю по зору «Генерація успішної дії» Вікторія Самчук, Ніна Асєєва та Наталія Дячук.

Начальник управління торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування міськвиконкому Ігор Остапенко:

 – У лютому ми збирали керівників закладів торгівлі.  Тоді розповідали, що потрібно зробити у супермаркетах і магазинах. Зараз вже можемо сказати, що багато керівників цих закладів пішли  нам на зустріч і  з розумінням поставились до проблем людей з особливими потребами.  Ми отримали багато листів з тим, які вони зробили зміни у своїх закладах.

Керівник відокремленого підрозділу Всеукраїнської громадської організації людей з інвалідністю по зору «Генерація успішної дії», радник міського голови Петро Поліщук:

– Я маю першу групу по зору, трошки бачу. На рахунок людей, які на візках, то вони сюди нажаль не змогли піднятися, то я говоритиму і від їх імені. Людей з інвалідністю чи маломобільних (люди похилого віку, мами з дитячими візками) в Україні за неофіційною статистикою від 40 до 60 відсотків. Можливо люди похилого віку менше ходять у кафе, але мами з дитячими візочками, так само і люди з інвалідністю не сидять вдома, і теж хочу піти в кафе чи перукарню. І якщо ваш заклад стане для них доступними, то вони прийдуть саме до вас і стануть клієнтами. А це ваш прибуток

Член Всеукраїнської громадської організації людей з інвалідністю по зору «Генерація успішної дії» Вікторія Самчук:

 – Ми ходимо до перукарів, до майстрів манікюру, так як самі не можемо цього зробити. Розповідаючи про етику спілкування з людьми з інвалідністю, зокрема з порушенням зору. Найперше потрібно розуміти, що інвалід по зору – це не обов’язково повністю незрячий, він може мати залишок зору і від цього залежить його поведінка. Також, коли у ваш заклад заходить така людина, чи на візку, то потрібно запропонувати їй допомогу, адже вона може стати при вході і розгубитися, бо не знає куди йти. І ще хочу сказати, що незрячі і слабо зорі люди мають дуже добрий слух, і нам дуже неприємно, коли ми заходимо в кафе, і за нашою спиною нас обговорюють працівники закладу. Ми все чуємо!

Семінар-нарада для власників закладів громадського харчування та побутового обслуговування

Пошук по сайту

банер-посилання на сайт «Коаліція з протидії дискримінації в Україні»

Ми в соціальних мережах